HOME E-MAIL GALLERY CANDY TUTORIAL

candy

Jak obiecałam - cukierki. Do wygrania kolczyki koralikowe, robione przeze mnie. Zasady tak jak za poprzednim razem:
*należy zamieścić na swoim blogu (boczny pasek) powyższe zdjęcie z odnośnikiem do mojego bloga
* pod postem zamieścić komentarz wyrażający chęć uczestnictwa w zabawie. Proszę również. aby numerować komentarze.
*jeżeli ktoś nie ma konta na blogerze, ale ma konto na facebooku może również wziąć udział w zabawie.
Wystarczy, że udostępni link na swojej tablicy do mojego bloga z tematem candy i zgłosi się do mnie np. poprzez wiadomość, komentarz żebym wiedziała, że bierze udział w zabawie.
*przesyłka wysyłana jest na mój koszt (tylko do Polski)

Zamykam listę 19 lipca, do 22 lipca zostaną ogłoszone wyniki.
Jeśli spodobały Ci się moje wyroby i chcesz zostać ich posiadaczem zapraszam do zabawy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz