HOME E-MAIL GALLERY CANDY TUTORIAL

LOSOWANIE CANDY


Uwaga wyniki CANDY!!!
Niestety nie wszystkie osoby spełniły regulamin gry i musiałam je wykluczyć z zabawy poprzez usunięcie komentarzy. Wymogiem było ponumerowanie komentarzy. Dziękuje tym osobom, które to spełniły pomimo trudności (poprzez nieponumerowane zgłoszenia można było się w tym wszystkim zagubić).
Losowanie odbyło się poprzez stronę internetową losowane.pl
Zwyciężczynią jest 

kopalniapomyslow
Gratuluję, mam nadzieję, że prezencik się spodoba. Paczkę wyśle w ciągu dwóch tygodniu. Bardzo proszę o kontakt.

7 komentarzy:

  1. Gratuluję szczęściarze, prezencik na pewno się jej spodoba, bo pięknie tworzysz;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! Dzięki za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hurra, hurra! Naprawdę ja wygrałam te cuda? Ogrroomnieee się cieszę! Dziękuję Ci bardzo i dziękuje koleżankom za gratulacje. Pozdrawiam bardzo serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Niektórzy mają szczęście a inni nie ale zabawa była wspaniała,dziękuję i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie potrafię znaleźć Twojego e-maila, więc przesyłam swój: renig@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. moj email jest podany na górze w pasku obok galerii i strony głównej

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję szczęśliwej osóbce i dziękuję za zabawę;)

    OdpowiedzUsuń