HOME E-MAIL GALLERY CANDY TUTORIAL
Pudełko zrobione dla myslofana od myslofanki. Magda pozostawiła mi "wolną rękę" i zaprojektowałam tę szkatułkę według swojego pomysłu. Praca nad szkatułka sprawiła mi wiele radości. Choć na początku nie byłam do końca zadowolona, potem skorygowałam niektóre rzeczy i zdecydowanie bardziej jestem zadowolona, niestety zbrakło czasu, żeby bardziej dopracować wnętrze pudełka.





Ostatnie zdjęcie zrobione jeszcze przed poprawką.
Z tego pośpiechu zapomniałam sfotografować boki.

Jak obiecałam wkrótce pojawi się Candy, trochę to "wkrótce" się przedłuża, ale mam już zrobione kilka  rzeczy, w następny weekend będę kończyć. Niestety mam za mało czasu, dlatego to tak długo trwa. Za tydzień a najpóźniej za dwa już będzie post z Candy.
W przygotowaniu jest także kurs na świecznik z papierem ryżowym.

1 komentarz:

  1. Fajne klimaty u Ciebie:). Dzięki za udział w zabawie u mnie i dobrych snów......

    OdpowiedzUsuń