HOME E-MAIL GALLERY CANDY TUTORIAL
Dzisiaj wieczorem zrobiłam doniczkę na kwiaty, strasznie szybko mi to poszło. Suszyłam lakier suszarka i dlatego popękał.
 Miałam ochotę, żeby zrobić coś decu, a tylko to było w domu. Zupełnie nie miałam pomysłu jak wykonać doniczkę. Pomalowałam ją na niebiesko, pierwszy raz malowałam na niebiesko Potem dobrałam serwetkę, ale nie wiem czy to dobry wybór. A no i jeszcze wcześniej kraki i przecierki. Ale chyba powinnam zrobić kraki na całości, a nie tylko z dołu i z góry, trochę dziwnie to wygląda. No i na końcu pokusiło mnie żeby troszku pokropkować i nie za bardzo wyszło, chyba za dużo tego, a w niektórych miejscach naprawdę przesadziłam.
Jeden plus to to, ze serwetka się ładnie wtopiła. A tak poza tym to bardzo lubię ten motyw, choć nigdy nie używałam :)




1 komentarz: